tråkigt.se


Vad gjorde du kl 08 imorse: lååg & sov !
Vad gjorde du för 15 min sedan: åt luch 
Det sista du sa högt: Gör de själv!
Det senaste någon sa till dig: Vi ses sen
Vad har du druckit idag: Coooola
Vad var det senaste du åt: Goodis 
Vad var det senaste du köpte: hemis 
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit 
Vad är det för väder hos dig nu: Molningt & trist
Godaste glassmaken: Twiister 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja .. ganska svårt att tro på det om man inte har vart med om det själv. 
Sover du tungt: Ja oftast 
Drömmer du mardrömmar: Gjorde det hela tiden förut, men inte längre . 
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte 
Favoritklädsel: Jeans & någon tröja, skinnjacka & converse ♥
Favoritlåt just nu: Everything – Pitbull & Neyo & Save the word tonight - swedish house mafia
Vad ser du om du tittar till höger: Min mobil 
Vad gör dig glad just nu: mycket ! 
Vad ska du göra härnäst: plugga -.-
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: lycklig  & glad, fast trött 
Favoritgodis: olika 
Kläder just nu: mjukisbyxor & en tröja 
Sommarplaner: Ha det bäst, festa bara sola sommarjobba åka te blekinge & så fyller ja år !♥
Hur många kuddar sover du med: fyra eller fem 
Spelar du något instrument: nä 
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska 
Vad är viktigast för dig: min familj, mina vänner & kärleken 
Är du kittlig: nej inte mycket 
Snarkar du: Ibland haa .. 
Stjärntecken: kräfta 
Äckligaste insekten: Gillar inte någon 
Längtar du mest efter just nu: Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0