tårkigt

FAKTA:
Smeknamn:
kimma
Födelsedag: 17 Juli.
Bor: Trångsund & Tyresö 
Arbete: Grundskolan 

FAVORIT:
Färg:
Vit/svart & rosa 
Plats: Måste nog säga min underbar säng.
Film: Har ingen favorit tror ja 
Djur: Hundar 
Affär: Bikbok gina & hm

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: För mycket ha
Gnälla: Ja.. tyvär.
Skrika: Om de behövs 
Sova: Japp 
Drömma mardrömmar: Det händer, men inte ofta 
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är mig själv
Klä dig i svart: aa
Hata folk: Ja & världigt mycket i onödan, ja dömmer oftast folk utan att ja känner dom & de e dåligt har ja märkt
Lita på folk: .. dom ja vet ja kan lita på

NÄR:
Åt du senast:
En banan för nån timma sen hah ..
Läste du en bok senast: kommer inte ihåg 
Var du på konsert senast: Förra sommaren.
Kysste du någon senast: Lördags
Svor du senast: Idag tror ja. Kommer faktiskt inte ihåg.
Klagade du senast: vet inte
Är det sommar: När sommarlovet börjar 

VEM:
Saknar du:
honooooooom 
Pratade du med sist: mami
Kysste dig sist:
Fick du sms från senast: Lucaszzzz


HAR DU:
För många vänner: har så de räcker
Tvångstankar: Haha ja. Får inte kliva på A-brunnar tex haha .. 
Någon annan psykisk sjukdom: Ne
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: armar bara
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: hahah.. ja.
Bra självförtroende: De är olika . Men inte de bästa 
Kysst någon: Nej.. aldrig
Köpt kondomer: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nä :)
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.

HUR:
Går du:
Konstig fråga.
Fördriver du tiden: Datorn 
Mycket pengar har du: inte mycket
Tjänar du pengar: Tjänar inga egna pengar.
Ofta diskar du: aldrig.
Ofta städar du: 1 gång i veckan iallafall
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: Så mycket ja vill & orkar 

ÄR DU:
Förstående:
Det tycker jag.
Arrogant: va är de
Blyg: Ja.
Smart: kan ja inte påstå
Pratglad: Beror på tillfället :)


Kommentarer
Postat av: Nilli vår-bloppis ASOS,GINA, MQ

Hej! Besök gärna min bloppis http://dreamsandcupcakes.blogg.se/ ha en bra dag! :)

2011-05-04 @ 09:15:53
URL: http://dreamsandcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0