sho

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? No idea
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja :)
Har du svårt för att bli kär? Olika
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Lite
Hånglat med nån riktigt ful: hahahha aa tyvär ..
Hånglat med fler än 50 pers: nej haaha
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej tror ej
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja !
Åkt ambulans? No

Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? tyvär nej
Slagit ner någon? No
Skämts över dina föräldrar? Ja har hänt

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej

Dricker du? kan hända
Vilka kläder sover du i? Underkläder
Vad hatar du verkligen? finns mycket
Varit kär? nja
Är du ensam nu? Ne min family e här
Vill du gifta dig? kanske de
Vill du ha barn? Ja nångång

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag

Såg dig gråta? minns inte
Fick dig att gråta? Kommer nt ihåg
Du delade en dricka med? vet ej haha
Du gick på bio med? ida & några tror ja
Skällde på dig? mami
Sa någonting till dig och vad var det? mami - godnatt

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej

Kramat någon? Jaaa
Pussat någon? Ne
Köpt någonting? yesbox
Sjungit? sii

Saknat någon? halft

JAG HAR:
Digitalkamera? Nej

Systemkamera? no
Telefon på rummet? min mobil, aa
Egen dator? nja
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? YES ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0