1 maj

godmorgon the blögg .
Igår var de ju valborg, kan ju inte säga att det var en bästa , valborg är så överskattat faktiskt menmen. Ja & massa kompisar var hos en i min klass, anton . Det var helt okej faktikst, men jag var så jvla trött för hae gått & lagt mig klockan sex på morgonen dagen innan tack vare en viss person som sov hos mig . Men iaf, ja & mayra drog ifrån anton vid elva och sen drog vi till skogås och träffade några, chillll . Sen vid ett drog jag och mayra hem till mig och somnade på en minut .
Nu ligger jag by my self för mayra drog kloockan 10 , & då somnade jag om och vakna typ nyss . Idag vet jag inte va ja ska göra, vill dra ut nuuuu för orkar verkligen inte sitta inne -.- men ska hoppa in i duschen nu & sen får vi se va som händer . pussbajshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0