im back

Nu känner jag för att blogga lite igen, det var ju påsklov och då hade jag verkligen inte tid att blogga, känndes som att det hände saker hela tiden & så tröttnade jag lite faktikst, men nu kom suget tillbaka.
Nu har jag börjat skolan iaf, går ju inte så jätte bra .. måste verkligen skärpa till mig på att det inte blir iv, för det är inte omöjligt att jag skulle hamna där .
Idag har jag bara vart i skolan, hade lite sovmorgon till nio, fast kunde egetligen haft till elva. För vi hade ingen svenska och orkade inte vara me på idrotten. Vi slutade kvart över tre, då drog jag till farsta och köpte två tröjor två par örhängen, ögonbrynspenna, ett naglack och en macka & en choklad bit mums. Har nyss ätit, skulle egentligen me elli & sola men kom på att ja behövde plugga .. så ska göra de nu & sen ut och träfa mayra . hörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0